BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 18 October 2011

Introduce About My Self

My Full Name Is Mohd Halil Husyairi Bin Hamid.Korang just panggil aku "Wob" jer...Kenapa wob ehh?? Sebab dah orang sekeliling panggil aku begitu nak buat cam maner kan..Jangan nak berdalih...Aku dilahirkan pada 26 November 1993 di Hospital Besar Kuala Lumpur.Aku dibesarkan di Sungai Lui,Hulu Langat Selangor dan disitu lah dimana terletaknyer "My Home Sweet Home".Hobi aku pulak ? Online,menghadap game,melepak bersama kawan-kawan dan tido.Cita-cita sekarang nak try grab job "Assistance Manager At mana-mana Printing Production yang terbesar dalam Malaysia ni (Insyallah).Ummmm part ni yang membuatkan rasa lapar ni..My Fav food semestinyer Top 1 adalah Masakan Ibu Saya..hehe ada lagi...Nasi Goreng Biasa and Ayam at mana-mana kedai makan dan macam-macam lagi..Malas nak list,buat perot keroncong jer...Fav Drink aku pulak Sky Juce (Ais Kosong),Milo Ais dan juga Air Kundangan,Aper tuh air kundangan?? Air Sirap lahhh...Aper lagi nak list ehh,hah ! Fav Colour aku Hitam,Putih,Merah,pink dan Purple..Kriteria aku pulak cam maner eyhhh...Jeng3 ! Aku suka Emo Style ..Wahhhh Love it larhhhhh sangat-sangat.Aku ni seorang yang kuat emosi,marah dan jugak merajuk.Tapi aku neh seorang yang Friendly ~ And Happy go lucky...So tak payah nak segan-segan sangat lah yer.Aku Giler betul dengan Computer,Mak aku cakap aku dengan computer dah macam adik beradik dah tak boleh dipisahkan walaupun 0.1 saat..About IT aku tak der lah pakar sangat...Just ada jugak benda-benda yang aku tak tahu..Sebab tuh lah ada nyer "U" atau Kolej tempat aku belajar tambahkan lagi pengetahuan...Ohhhh cakap pasal tempat belajar lupa pulak nak cakap,Aku Study sekarang ni dekat KOLEJ MEATECH at KAJANG dalam bidang Graphic Designer..Ambil DKM (Diploma Kemahiran) dekat situ...Aku tak nak hampakan keluarga aku,Aku akan belajar bersungguh-sungguh dekat situ and get "The Best Student".Datang kolej nak belajar lah,bukan nak pergi cari jodoh..aper lahhhh...Saya dah berpunya dah pun...Ok lahhhh sampai situ saja lah yer about my profile...Tak tahu nak tulis pasal aper dah..Nak tahu apa-apa lagi perkembangan just view my post in blog ni jer ok...Chioooww !!! ^.*

0 comments: